من کرونا لازم بودم . شما چطور ؟

نمیدونم چی شد این عنوان به ذهنم رسید اما خب یادم اومد دیگه 🙂 . روزهای اولی که کرونا اومده بود سه روز اول در دفتر کار حضور داشتم و انقدر استرس و فشار روانی بالا بود که مریض شدم و حالم به شدت بد شد .
این بیماری نه از کرونا بود نه بیماری خاصی بلکه استرس به شدت بیمارم کرده بود . به طوری که دیگر نای بلند شدن نداشتم .

1640172399_covid.jpg

با گفتگو و شرح مساله به خانمم تصمیم گرفتیم روز سوم دفتر را ببندیم و من مقداری وسیله را به خانه منتقل کرده و از اینجا کارم را انجام دهم و با صحبت هایی که با دوستان روان پزشکم داشتم خدارو شکر استرس از بین رفت و حال عمومی ام برگشت و خدارو شکر خوب شدم .

اما از همه این ها که بگذریم میخوام در مورد تهدید یا فرصت کرونا صحبت کنم . از اون روزای سخت که گذشتم متوجه شدم کرونا هم اگر به دید درست به آن توجه شود شاید یک فرصت خوب باشد . حداقل برای من اینطور بود . با گذراندن وقت بیشتر در کنار خانواده خیلی چیزهای جدیدی تجربه کردم و همینطور با توجه به اینکه امکان خروج از منزل در مدت قرنطینه وجود ندارد یا کمتر وجود دارد متوجه شدم هزینه های زیادی داشته ام که همه آنها بی دلیل بوده است و حال می دانم که بعد از اتمام کرونا نیز چگونه آنها را مدیریت کنم .

وقت هایی هم بود که گاهی به بطالت میگذشت . البته شاید مقدار کمش خوب بود اما الان متوجه شده ام که مقدار زیادی از وقت خود را هدر میدادم . هم اکنون وقت بیشتری برای انجام کارها دارم و می توانم به تمام کارهای خودم رسیدگی کنم و ساعات مطالعه روزانه خود را نیز افزایش دادم .

کرونا باعث شد من در یک دوره آموزشی مدیریت فروش نیز به صورت وبینار شرکت کنم و چیزهایی در آن در حال یاد گرفتن هستم که شاید برای آموختن آنها سال ها تجربه نیاز بود .

همچنین سعی دارم روی مدیریت فردی بیشتر تمرکز کنم و میخوام کنترل خود را در زمان های خشم و عصبانیت به دست بگیرم . میدانم در اوایل کار موفق نخواهم بود اما بالاخره موفق خواهم شد.

یک ایده قدیمی را توانستم استارت کنم و سعی دارم در مدت زمان مشخصی به نتیجه مطلوب برسانم و امیدوارم بتوانم از عهده اینکار برآیم و ایده دیگری نیز همیشه این سال ها با من همراه بوده که در حال آماده سازی و زمینه سازی آن هستم و امید دارم بتونم این رو هم به نتیجه برسونم .

تصمیمات زیادی گرفته ام و در گوگل Keep خود آنها را یادداشت کرده ام که می خواهم حتما آنها را اجرا و انشالله به موفقیت برسانم .

شما را نمیدانم اما من فکر میکنم من کرونا لازم بودم تا قرنطینه شده و به خیلی چیزها فکر کنم و خیلی از اشتباهات رو جبران و خیلی کارهای جدید انجام بدم . حال وقتی کرونا تموم بشه خیلی کارهای بهتری خواهم کرد و سعی میکنم آدم بهتری باشم .

اگر دوست داشتید شما هم تجربتون رو با من و سایر مخاطبان به اشتراک بگذارید .

اضافه کردن نظر جدید

نام شما

دیدگاه شما